Робота науковців навчального закладу надзвичайно складна. Вона вимагає хорошого знання матеріалу, вміння опрацьовувати його, робити висновки. Нарешті велике значення має саме оформлення роботи й уміння достойно представити її широкому загалу. Протягом останніх 4 місяців юні науковці вивчали методику роботи з науковою літературою, вчилися вести участь у дискусії. Цьому сприяло те,що навчальний заклад підтримує активні зв'язки з вишами міста та області:Кременчуцьким державним політехнічним університетом,Кременчуцьким інститутом Дніпропетровського університету економіки та права, Кременчуцьким університетом економіки, інформаційних технологій і управління,Полтавським державним педагогічним університетом,Кременчуцьким еколого-натуралістичним центром, Полтавським центром туризму та естетичного виховання.
Активним були вчителі кафедр хімії та біології (5робіт),мовознавства (2роботи), літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства(5робіт), по 2 роботи представили географи, правознавці, по 2 роботи з педагогіки, психології, журналістики, одну роботу виконали економісти. Зовсім не подали робіт кафедри інформатики, англійської мови, історії.
Робота зі старшими учнями проводиться з використанням проектного навчання,глибокого вивчення теми,установлення зв»язків з іншими темами,предметами,через проблемне засвоєння, інтенсифікацію,різноманітні форми і методи позаурочної роботи, а саме: факультативи, гуртки, залучення учнів до Школи майбутнього науковця, позаурочної дослідницької роботи, участі в олімпіадах і конкурсах різних рівнів.
Поглибити знання учнів допомагає профільне навчання у суспільно-гуманітарному (історичний профіль); природничо-математичному (біолого-географічний) профілях навчання.
Відповідно до програми «Обдарована особистість» робота з обдарованими здійснюється за 3 напрямками: організаційно-методичниму, науково-методичниму,психолого-педагогічниму.
Організаційно- методичний напрям передбачає проведення циклу педрад з проблематики роботи з обдарованими дітьми, моніторингу обдарованості, психолого-педагогічного супроводу,щорічну шкільну науково-творчу конференцію із залученням фахівців ВНЗ,запровадженням технології портфоліо, створення банку наукових робіт, з наказу “Про реалізацію програми “Обдаровані діти” у поточному навчальному році” , з видання збірників творчих наробок учнів, вчителів, з роботи творчих груп, творчих майстерень вчителів,моніторингу результативності реалізації програми. Науково- методичний напрям передбачає наукову організацію учнів школи,залучення соціальних партнерів до супроводу обдарованих учнів,експериментальну діяльність вчителів, проведення методичних тижнів, творчих звітів, презентацій. Психолого- педагогічний напрям передбачає діагностику, створення банку обдарованих дітей,корекційно-розвивальні заняття з обдарованими дітьми, проведення інтегрованих уроків, інноваційні технології ,моніторинги розумового розвитку та пізнавальної активності обдарованих дітей. Роботі з обдарованими багато в чому сприяє проведення постійно діючого науково- практичного семінару « Наукова зміна»
За результатами попереднього року маємо:16 призерів Всеукраїнського конкурсу МАН ІІ ступеню.
Велика допомога надана учням у підготовці до науково- дослідницької роботи членами предметних кафедр
28 листопада учні писали контрольні роботи,26 грудня відбувся власне конкурс-захист. До обласного конкурсі готуються 15 учнів- переможців МАН
То ж побажаємо успіхів їм у наукових перегонах 2018року!
Круглова Т.А.,
заступник директора з НВР
|