П’ятниця, 26.04.2024, 08:39
Вітаю Вас Гість


Реалізація
функцій управління системою
науково- методичної роботи в колегіумі № 25

ПлануванняВизначення мети, складання плану роботи різних ланок(колегіуму, методичних комісій, творчих груп, навчальних кабінетів)
ОрганізаціяОрганізація виконання річного плану, організація виконання плану керівництва та контролю, координація роботи з науковими центрами
ДіагностичнаВивчення якості викладання предметів, діагностування, рейтинг, кваліметрична оцінка узагальнення результатів дослідження, моніторингова діяльність методичних комісій
ПрогностичнаПланування, моделювання, проектування, управління упровадження нових курсів, робота на перспективу, проведення теоретичних семінарів
МоделюючаВивчення досвіду роботи, створення моделі використання передового досвіду в колегіумі, організація педагогічних зустрічей, участь у педагогічних експериментах
КомпенспторнаЗабезпечення педагогів інформацією, робота інформаційного центру, проведення відкритих уроків, вивчення досвіду роботи, педагогічні зустрічі
ВідновлювальнаОрганізація самоосвіти, участь у курсах перепідготовки, педагогічні лекторії, методичні ринги, вивчення досвіду роботи
КоригуючаВикористання досліджень психологічної роботи, пошук нових форм і методів роботи, робота консалтингової служби
КоординуючаЦиклограми роботи, раціональне об»єднання всіх видів діяльності, робота методичної ради,ІМЦ
ПропагандистськаІнформування та агітування запровадження досвіду роботи, створення мультимедійних проектів, відеотеки, участь у виставках, семінарах, випуск друкованої продукції
Контрольно- інформаційнаМоніторингова діяльність адміністрації, методичних комісій, рейтинг, кваліметрична оцінка, здійснення зворотнього зв»язку та контролю.
Інтегративна функціяФормування педагога як усебічно розвиненої особистості

СХЕМА ІНТЕРАКТИВНОГО УРОКУ

Етапи урокуМета уроку
1.Мотивація( 5%)Сфокусувати увагу учнів на проблемі й викликати інтерес до обговорюваної теми.
Прийоми навчання: питання, цитати, коротка історія, невеличке завдання, розминка, тощо.
2.Оголошення, представлення теми та очікуваних результатів( 5%)Забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності, тобто того, чого вони повинні досягти в результаті уроку і чого від них очікує вчитель.
3.Надання необхідної інформації ( 10%)Дати учням достатньо інформації для виконання практичних завдань.Це можуть бути міні- лекції, читання роздаткового матеріалу, виконання домашнього завдання.
4.Інтерактивна вправа( 60%)
-інструктування;
-поділ на групи або розподіл ролей;
-воконання завдання;
-презентація результату виконання вправи.
Організувати практичну роботу учнів для самостійно освоєння матеріалу та досягнення поставлених цілей уроку.Учитель виступає в ролі фасилітатора, створюючи умови для індивідуальної роботи учнів та їх співпраці один з одним.
5.Підбиття підсумків , оцінювання результатів( 20%)Здійснити рефлексію та проаналізувати ступінь реалізації поставлених цілей.
Форма входу
Корисні посилання
Національна дитяча гаряча лінія Національна гарча лінія
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Жахливо
5. Погано
Всего ответов: 156
Друзі сайту
Статистика

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0