П’ятниця, 26.04.2024, 08:39
Вітаю Вас Гість
Реалізація функцій управління системою науково- методичної роботи в колегіумі № 25 Планування | Визначення мети, складання плану роботи різних ланок(колегіуму, методичних комісій, творчих груп, навчальних кабінетів) | Організація | Організація виконання річного плану, організація виконання плану керівництва та контролю, координація роботи з науковими центрами | Діагностична | Вивчення якості викладання предметів, діагностування, рейтинг, кваліметрична оцінка узагальнення результатів дослідження, моніторингова діяльність методичних комісій | Прогностична | Планування, моделювання, проектування, управління упровадження нових курсів, робота на перспективу, проведення теоретичних семінарів | Моделююча | Вивчення досвіду роботи, створення моделі використання передового досвіду в колегіумі, організація педагогічних зустрічей, участь у педагогічних експериментах | Компенспторна | Забезпечення педагогів інформацією, робота інформаційного центру, проведення відкритих уроків, вивчення досвіду роботи, педагогічні зустрічі | Відновлювальна | Організація самоосвіти, участь у курсах перепідготовки, педагогічні лекторії, методичні ринги, вивчення досвіду роботи | Коригуюча | Використання досліджень психологічної роботи, пошук нових форм і методів роботи, робота консалтингової служби | Координуюча | Циклограми роботи, раціональне об»єднання всіх видів діяльності, робота методичної ради,ІМЦ | Пропагандистська | Інформування та агітування запровадження досвіду роботи, створення мультимедійних проектів, відеотеки, участь у виставках, семінарах, випуск друкованої продукції | Контрольно- інформаційна | Моніторингова діяльність адміністрації, методичних комісій, рейтинг, кваліметрична оцінка, здійснення зворотнього зв»язку та контролю. | Інтегративна функція | Формування педагога як усебічно розвиненої особистості |
СХЕМА ІНТЕРАКТИВНОГО УРОКУ № | Етапи уроку | Мета уроку | 1. | Мотивація( 5%) | Сфокусувати увагу учнів на проблемі й викликати інтерес до обговорюваної теми. Прийоми навчання: питання, цитати, коротка історія, невеличке завдання, розминка, тощо. | 2. | Оголошення, представлення теми та очікуваних результатів( 5%) | Забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності, тобто того, чого вони повинні досягти в результаті уроку і чого від них очікує вчитель. | 3. | Надання необхідної інформації ( 10%) | Дати учням достатньо інформації для виконання практичних завдань.Це можуть бути міні- лекції, читання роздаткового матеріалу, виконання домашнього завдання. | 4. | Інтерактивна вправа( 60%) -інструктування; -поділ на групи або розподіл ролей; -воконання завдання; -презентація результату виконання вправи. | Організувати практичну роботу учнів для самостійно освоєння матеріалу та досягнення поставлених цілей уроку.Учитель виступає в ролі фасилітатора, створюючи умови для індивідуальної роботи учнів та їх співпраці один з одним. | 5. | Підбиття підсумків , оцінювання результатів( 20%) | Здійснити рефлексію та проаналізувати ступінь реалізації поставлених цілей. |
|
Календар | « Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
Наше опитування |
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 156
|
Статистика |
Онлайн усього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|