№ | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | | Поняття про науково- дослідницьку роботу. Предмет і завдання курсу. Поняття про дистанційне навчання. Використання можливостей комп»ютерного класу. Практичне заняття. Види і форми науково- дослідницької роботи в колегіумі. МАН. Вивчення положення про НТК колегіуму. | |
2 | | Класифікація і загальна характеристика наукових джерел. Робота з науково- літературними джерелами. Розробка режиму дня учня. | |
3-4 | | Знайомство з бібліотечними та архівними матеріалами. Заповнення та анотування бібліотечних карток. Практичне заняття: відвідування бібліотеки колегіуму. | |
5 | | Основні поняття і категорії НДР. Класифікація і загальна характеристика методів НДР. Наукове спостереження. Поняття про наукове спостереження і його види. | |
6, 7 | | Методи усного опитування :бесіда, інтерв»ю. Методи їхньої підготовки і проведення | |
8, 9 | | Поняття про анкетування. Анкета як метод письмового опитування. Види анкет. Структура анкети: вступна частина основна. Групування і характеристика питань. Розробка і складання анкет. Організація опитування. Обробка інформації | |
10 | | Практичне заняття з психології: самовиховання. | |
11 | | Поняття про тест. Розробка і складання тестів. Діагностичні методи наукового експерименту. Тест як метод наукового експерименту | |
12, 13 | | Види та етапи експерименту. НДР. Види і форми НДР. Види наукового експерименту. Етапи проведення експерименту. | |
14 | | Організація і оформлення підсумків наукового експерименту | |
15 | | Практичне заняття в районній бібліотеці: оформлення карток. Бібліографія. Бібліотечний урок. | |
16, 17 | | Поняття про анкетне опитування. Структура: вступ, основна частина. Практичне заняття: розробка анкет: - « Я і мій клас»; - анкета за профілями. | |
18 | | Визначення мети та теми дослідження. Визначення предмета, об’єкта, методів дослідження. | |
19 | | Практичне заняття: розробка програми наукового дослідження або спостереження. | |
20 | | Заняття психолога: аутотренінг виховання волі і самовиховання | |
21 | | Види і методика бесід та експериментального інтерв’ю Практичне заняття: розробка програми інтерв’ю. | |
22 | | Робота над статтею. Складання та оформлення статті. Перегляд статей. Виділення поставлених автором проблем. | |
23, 24 | | Поняття про публічний виступ. Зміст виступу. Контакт з аудиторією. Закінчення виступу, відповіді на запитання. Практичне заняття: складання виступу про роль учнівського самоврядування. | |
25 | | Поняття про план. Простий, складний, цитатний план. Розробка різних видів плану. | |
26 | | Поняття про тези. Значення тез для написання наукової роботи. Складання тез до визначеної теми. Аналіз запропонованих тез. Складання власних тез на морально-етичну тему. | |
27 | | Поняття про гіпотезу. Полеміка. Відмінність гіпотези від полеміки Формулювання думки у вигляді гіпотези покращання дисципліни в класному колективі. | |
28 | | Заняття психолога. Методи психологічного впливу на аудиторію ровесників. | |
29 | | Переказ і захист наукових рефератів. | |
30 | | Доповідь. Будова доповіді. Складання та оформлення доповіді. | |
31 | | Написання наукового реферату. Будова реферату. Рецензування рефератів | |
32 | | Науково-практична конференція захисту учнівських робіт | |
33 | | Організація і оформлення підсумків наукового експерименту. Участь у конкурсі-захисті наукових робіт МАН колегіуму. | |
34 | | Заняття психолога. Культура спілкування. | |