1. Складання індивідуального плану роботи стажиста з урахуванням його потреб і можлвостей.
2. Взаємовідвідування уроків і позакласних заходів з їх подальшим обговоренням.
3. Спільні відвідування уроків досвідчених колег і ретельний їх аналіз.
4. Випереджувальне відвідування стажистом уроків, що проводяться наставником (якщо є така можливість).
5. Спільне зі стажистом складання календарно-тематичних планів, конспектів уроків.
6. Допомога стажисту в розробці уроків, позакласних заходів.
7. Надання стажисту рекомендацій щодо самоосвітньої роботи.
8. Ознайомлення стажиста з науково-методичною літературою.
9. Обговорення новинок педагогічної літератури, творчих здобутків інших учителів.
10. Допомога у роботі з “важкими” дітьми та їх сім’ями.
11. Залучення стажиста до методичної, громадської роботи.