Субота, 20.04.2024, 03:23
Вітаю Вас Гість

Методичні формування Проблема, над якою працюють методичні комісії Члени предметної методичної комісії
МО вчителів української мови Особистісно орієнтоване навчання, інтедифія при вивченні предметів шкільної програми
МО вчителів зарубіжної літератури і російської мови Розвиток творчих здібностей учнів шляхом інтеграції суміжних предметів та озн в умовах гуманізації та демократизації суспільства.
МО вчителів іноземних мов Особистісно орієнтований підхід у навчанні учнів з використанням інноваційних педтехнологій.
МО вчителів математики Особистісно орієнтований підхід при вивченні математики й фізики
Методична комісія вчителів природничих наук Інтеграція й диференціація навчання при застосуванні особистісно орієнтованої методики
Методична комісія вчителів суспільних наук Особистісно орієнтоване навчання при вивченні предметів шкільної програми
МО вчителів трудового навчання та естетичних предметів Особистісно орієнтований підхід, інтеграція при викладанні трудового навчання та предметів естетичного циклу
МО вчителів фізичної культури Розвиток фізичних якостей учнів засобами особистісно орієнтованого навчання
Методична комісія вчителів початкових класів Особистісно орієнтований підхід при вивченні предметів шкільної програми з використанням інтедифії

Персональні сайти вчителів кременчуцького колегіуму №25.

Москалик Тетяна Олександрівна, директор Кременчуцького колегіуму №25 - http://mto.at.ua/

Носкін В’ячеслав Олександрович, методист КМНМЦ Кременчуцької міської ради, вчитель інформатики Кременчуцького колегіуму №25 - http://noskin.at.ua/

Полуденко Наталія Германівна, вчитель правознавства Кременчуцького колегіуму №25 - http://poludenko.blogspot.com/

Носкіна Наталя Михайлівна, вчитель біології Кременчуцького колегіуму №25 - http://noskina.at.ua/

 

Веб-квест вчителя світової літератури Криги Людмили В’ячеславівни - https://sites.google.com/site/k25webquest/

 12 квітня відбулося засідання педагогічної ради  на тему: 
«Роль творчих груп  у  реалізації загальношкільної проблеми, підвищенні рівня фахових знань педагогів навчального закладу»
У навчальному закладі працюють 9 творчих груп: «Школа педагогічної майстерності вчителів- методистів.(керівник групи Штефан І.М.); творча група вчителів зарубіжної літератури“Використання засобів мультимедіа в освітньому процесі”(Керівник групи Онищенко О.В.);творча група вчителів філологічних предметів. Проблема: “Розвиток зв”язного мовлення на уроках української мови та літератури” ( керівник  групи Асєєва Л.М.); творча група вчителів німецької мови кафедри іноземних мов .(Керівник групи Волосян Н.В.   Тема:” Креативні методи навчання усного та писемного мовлення на уроках німецької мови” );творча група вчителів початкових класів « Організація  дослідницької  діяльності учнів  молодших класів»(Керівник групи Середа О.В. );творча група «Інноваційні технології на уроках в початкових класах» (Керівник групи Тимченко В.М. );творча група вчителів початкових класів
”Християнська  етика”(  Керівник групи  Приходько Н.В.)
Вагомими формами роботи  творчих  є: колективні (участь у загальношкільних  та міських   заходах), групові (робота творчих груп і предметних комісій, які застосовують доповіді, практичні заняття, мозкові штурми, тренінги, диспути, огляд та обговорення навчально- методичної літератури, участь педагогів у підготовці та проведенні масових заходів, науково-практичних семінарах, виставках, конкурсах, робота над єдиною методичною проблемою),індивідуальні( апробація навчальних планів, програм і підручників, публікація у фаховій літературі),форми демонстрації результатів педагогічної творчості: узагальнення ППД, підвищення якості освіти, створення авторських програм, підручників, посібників. 
 Керівники та члени  творчих груп беруть активну участь у різних формах методичної роботи: у роботі обласної та міської  творчих груп  ( Павлова Т.В.), у міських предметних заходах( усі керівники), у підготовці матеріалів   до міських семінарів, у міському дистанційному семінарі  з профільного навчання,у семінарах та роботі міських творчих груп з медіаосвіти( Онищенко О.В.), у організації та проведенні міських майстеркласів( Василякіна Н.І.,Заніздра О.В., Онищенко О.В.).Підсумком роботи творчих груп та майстеркласів  є звіти про виконану роботу та мультимедійні презентація з теми, над якою працювали групи протягом року. Результати роботи творчих груп та майстеркласів були підведені на  педагогічних радах, методичному семінарі : «Ділові ігри засіб  формування компетеностей учнів на уроках»
Керівники творчих груп та майстеркласів працюють над підготовкою учнів до предметних олімпіад та конкурсів – захистів науково- дослідницьких робіт. З  метою   підготовки та розвитку  творчої особистості  вчителями   систематично проводиться робота  з   психологічного діагностування обдарованих та здібних учнів, індивідуальна робота з підготовки  та проведення  І, ІІ етапів  Всеукраїнських предметних олімпіад, постійно надається  допомога в організації та проведенні   культурно-масових заходів різних рівнів.
Керівники творчих груп   мають необхідну документацію (плани роботи, звіти, практичні напрацювання) для проведення методичної роботи з учителями. Планування  роботи здійснюється за допомогою анкетування, що дає можливість визначити професійний рівень вчителя, впливати на його ріст, намітити шляхи подальшої роботи. Плани роботи складені за сучасними вимогами. Мають місце анкетні дані на кожного вчителя, визначені завдання на поточний рік та на найближчу перспективу, проводиться моніторинг успішності учнів, що дає можливість здійснювати аналіз  професійного росту кожного педагога. Поширеною формою роботи є лекції-консультації, настановчий характер яких дає можливість підготувати педагога до самостійної діяльності у період між засіданнями, бесіди за круглими столом, групові та індивідуальні консультації, надання методичної допомоги, презентації, творчі звіти в період атестації, участь у засіданнях  методичної ради, виставки-ярмарки педагогічної продукції, методичні та наукові семінари, інші. Важливу роль у роботі методичних комісій  та творчих  груп має проведення практичних занять, під час яких розглядаються окремі теоретичні положення і формуються вміння для їх практичного застосування.
Протягом року на  засіданнях творчих груп  розглядалися  нормативно- правові документи щодо організації навчально- виховного процесу, актуальні проблеми методики викладання шкільних предметів, проведення навчально- виховних занять, позакласних заходів, моделювалися уроки, здійснювався активний обмін досвідом учителів. 

Очікуваними  результатами є підвищення ефективності процесу навчання,активізація пізнавальної діяльності дітей,підвищення рівня професійної майстерності педагогів,виявлення рівня психолого-педагогічної компетенції батьків, створення єдиного інформаційного середовища, створення активної, працездатної системи підтримки сімейного виховання, через використання інформаційно – комп’ютерних технологій, забезпечення активної участі батьків у освітньо-виховному процесі ЗНЗ, підвищення педагогічної культури  учнів та їхніх батьків. 
Круглова Т.А.,
заступник директора з НВР

 

Форма входу
Корисні посилання
Національна дитяча гаряча лінія Національна гарча лінія
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Жахливо
5. Погано
Всего ответов: 156
Друзі сайту
Статистика

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0