Неділя, 19.05.2024, 04:17
Вітаю Вас Гість

Головна » 2020 » Травень » 7 » Про порядок закінчення 2019-2020 навчального року та проведення підсумкового оцінювання
10:02
Про порядок закінчення 2019-2020 навчального року та проведення підсумкового оцінювання

Відповідно до статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту», наказу МОН України № 463 від 30 березня 2020 року «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів,
які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році»
, пункту 3 розділу І,  пункту 6 розділу IV Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року 
№ 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, наказу Міністерства освіти і науки України від 06 квітня 2020 року № 480,  листа МОН № 1/9-178 від 27 березня 2020 року «Щодо завершення 2019/20 навчального року»,  листа МОН № 1/9-213 від 16 квітня 2020 року «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року» та з метою організованого завершення 2019-2020 навчального року

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Педагогічним працівникам з огляду на варіативність організації навчання з використанням технологій дистанційного навчання:

1.1. Організувати освітній процес в умовах дистанційного навчання, у тому числі планування кількості та обсягу завдань та контрольних заходів, з урахуванням принципу  здоров'язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів;

1.2. Забезпечити всім учням доступ до навчальних матеріалів та завдань шляхом використання різних засобів обміну інформацією;

1.3. Організувати проведення окремих дистанційних консультацій для учнів, які хворіють або перебувають у режимі самоізоляції;

1.4. Провести підсумкове річне оцінювання навчальних досягнень учнів, враховуючи результати оцінювання з використанням технологій дистанційного навчання за другий семестр та за рік до 06.06.2020р.

1.5. Завершити оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів, після прийняття Урядом рішення щодо послаблення карантинних обмежень;

1.6. Передбачити під час календарно-тематичного планування на 2020-2021 навчальний рік суттєве збільшення навчального часу на узагальнення та закріплення навчального матеріалу за попередній рік.

2. Заступникам директора  Дмитрук Т. І., Павловій Т. В.  скласти та довести до відома педагогічних працівників  графік дистанційних перевірочних робіт з метою недопущення перевантаження учнів і раціонального використання часу;

2.1. Організувати на початку 2020-2021 навчального року в 2-11-х класах проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування подальшої роботи із систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався учнями дистанційно;

2.2. Здійснити контроль за оформленням свідоцтв про здобуття базової середньої освіти, свідоцтв досягнень, табелів навчальних досягнень учнів, які мають бути видані у період 15-19 червня 2020 року. У відповідних документах про освіту учням 4-х та 9-х класів робиться запис «звільнений(а)» у графі державної підсумкової атестації.

2.4. Розробити і затвердити графіки видачі випускникам 9-х класів свідоцтв про здобуття базової середньої освіти з урахуванням необхідності дотримання протиепідеміологічних вимог.

3. Завершити навчальний рік відповідно до затвердженої структури та режиму роботи ліцею на початок 2019-2020 навчального року, а також з урахуванням виконання скоригованих календарно-тематичних планів.

4. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) у 2019/2020 навчальному році свято Останнього дзвоника та випускні вечори не проводити.

5. Класним керівникам 1-8, 10-х класів надіслати копії свідоцтв досягнень, табелів навчальних досягнень учнів електронною поштою або в інший спосіб, з подальшим врученням оригіналу документа у вересні 2020-2021 навчального року.

6. Педагогічним працівникам при оцінюванні навчальних досягнень учнів:

6.1.1-2-х класів початкової школи застосувати формувальне та підсумкове оцінювання;

6.2. Для учнів 3-4-х класів початкової школи, 5-9-х класів базової та 10-11-их класів профільної школи - поточне, формувальне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання. Підсумкове оцінювання учнів, які здобувають освіту за індивідуальною та сімейною (домашньою) формами у 2019-2020 навчальному році здійснити з використанням технологій дистанційного навчання за аналогічною процедурою.

6.3. Оцінювання результатів навчальної діяльності може здійснюватись у синхронному або асинхронному режимі:

6.3.1.У синхронному режимі учні можуть:

  • виконувати тести на платформах Googleclassroom, Naurok, Moodle тощо за вибором вчителя та з урахуванням можливостей учня;
  • виконувати письмові роботи, у тому числі диктанти, із використанням відеоінструментів Skype, Zoom тощо;
  • брати участь в усних формах контролю (усний переказ, читання напам'ять вірша та прозових текстів, презентація та захист проєктів тощо) із використанням відеоінструментів Skype, Zoom індивідуально або в групах;
  • брати участь в онлайн-семінарах та онлайн-форумах із використанням відеоінструментів Skype, Zoom або в чатах на платформах дистанційного навчання (наприклад, Moodle) у закритих групах Facebook та ін.;
  • виконувати інші завдання, які пропонує вчитель.

6.3.2. У асинхронному режимі для зменшення ризиків необ'єктивного оцінювання налаштувати опцію проходження тесту один раз та обмежити час на виконання завдання, встановити термін для здачі тесту (контрольної, практичної або самостійної роботи тощо), повідомляти результати (у разі неавтоматизованої перевірки робіт) індивідуально після здачі робіт всіма учнями. За необхідності провести додаткове усне опитування учнів за допомогою одного із засобів телефонного або відеозв'язку.

В асинхронному режимі учні можуть:

  • виконувати завдання на одній з платформ (Googleclassroom, Naurok, Moodle та ін. за вибором вчителя);
  • виконувати письмові роботи у текстових редакторах (Word та ін.) або у зошитах та надсилати вчителю файли з виконаними завданнями електронною поштою, в один із месенджерів (Viber, WhatsApp, Facebook тощо) або іншими засобами поштового зв'язку (за відсутністю технічних засобів навчання або доступу до мережі Інтернет);
  • писати диктанти з використанням аудіо або відеозаписів, створених та надісланих вчителем;
  • знімати на відео або записувати аудіо усних відповідей та надсилати файли вчителю засобами електронного зв'язку;
  • виконувати інші завдання, запропоновані учителем.

6.3.3.Результати оцінювання навчальних досягнень повідомляти учням шляхом  надсилання в індивідуальному порядку із застосуванням одного із засобів зв'язку (електронної пошти, смс-повідомлення, повідомлення в одному з месенджерів, повідомлення по телефону тощо).

6.3.4.Оприлюднення списку оцінок для всього класу вважати неприпустимим.

6.3.5.Про способи оцінювання та канал зв'язку, який буде використовуватись учителем і учнями одного класу, повідомити учнів та їх батьків заздалегідь.

6.3.6.Тематичні та семестрові підсумкові роботи, які було проведено в умовах дистанційного навчання під час карантину по його завершенню записуються в класному журналі без зазначення дати їх проведення.

6.3.7. Річне оцінювання виставляється з урахуванням результатів оцінювання за перший та другий семестри навчального року.

7. Учні 11-х класів складають ДПА у формі зовнішнього незалежного оцінювання (далі - ЗНО) відповідно до Календарного плану підготовки та проведення ЗНО 2020 року зі змінами.

8.Зарахування до 1-11-х класів ліцею на 2020-2021н.р. переведення до наступного класу, відрахування та переведення учнів до інших закладів освіти, здійснювати відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти , затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року № 367, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 року за № 564/32016.

 

9. Заступнику директора з навчально-виховної роботи  Дмитрук Т. І.  розмістити даний наказ на сайті ліцею.

 

10. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

Директор ліцею                                                                Т. МОСКАЛИК

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 113 | Додав: moderator
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Корисні посилання
Національна дитяча гаряча лінія Національна гарча лінія
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Жахливо
5. Погано
Всего ответов: 156
Друзі сайту
Статистика

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0